sobota, 24 października 2015

Schogetten, Yoghurt & Strawberry

I znowu powtórka z rozrywki przeszłości, bo Schogetten. A są takie czekolady, o których się nie zapomina. Oryginalne. Takie, które nie  mają smaków innych wyrobów czekoladowych. W dodatku w powiększonej wersji, bo 150 g. Jednak oznaczenie o tym, że smak ten został wybrany najlepszym z 2014 roku musi coś znaczyć. A może nie? 


Dłuuugie tym razem to papierowe a'la pudełeczko. Czerwone, mocnego koloru, więc widać go już z daleka. Widać tam jakby płynęła rzeka mleka, w której to kąpią się truskawki. Wydaje mi się, że tym razem bok, gdzie widać kilka kostek, został trochę pomniejszony.


Smak: Jak zwykle jasna, mleczna czekolada z wyrytymi na wierzchu charakterystycznym gwiazdkami o porządnej grubości, skrywa nadzienie - tym razem jogurt i truskawka. Sama w sobie smaczna. Zdradzę na początku, że w połączeniu również. Wnętrze stanowi masa słodka, ale zarazem lekko kwaśnawe zbite nadzienie jogurtowe, a nad nią jest jeszcze słodsze, truskawkowe. Galaretowane, nieco lejące się o sympatycznym, czerwonym kolorze. Poprawnie. 
Smakowała mi bardziej niż wersja truskawkowa od E.Wedel. Nie można też zapomnieć o tym, że ta nie zawiera koszenili, więc jak najbardziej jest odpowiednia dla wegetarian.
Skład i wartości: 

Znalezione: Lewiatan
Cena: 3,29-3,79 zł (promocja), obecnie 4,29 zł
Ocena: 4/6

8 komentarzy:

  1. Ja to jestem beznadziejną koneserką, bo zazwyczaj takie właśnie dżemory w czekoladach i innych słodyczach mi niesamowicie smakują ech. Mało wybredny ze mnie konsument. :D Jadłam wersję malinową i była taka średnia, całkiem okej jak ma się ochotę na coś słodkiego, ale bez większych zachwytów, ot dobra czekolada. Ciekawa jestem wersji truskawkowej chociaż zazwyczaj wolę malinowe i to zwykle te wygrywają. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To, że nie zawiera koszelin to na plus, mogłabym zjeść :D Jednak się nie skuszę, bo nie cierpię czekolad z płynnym środkiem! Szczególnie takim dżemopodobnym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżemopodobny? Może i tak, ale tylko jeśli o domowy dżem chodzi. To może tak bardziej frużelinowe nadzienie truskawkowe.

      Usuń
  3. Jogurtowe nadzienie nas przyciąga :P Znów musiałybyśmy komuś ją dać w prezencie i czekać aż nas kostką poczęstuje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna z moich fav czekolad z tej firmy *-*
    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kostką bym się poczęstowała, sama nie kupię, raz, że Schogetten i tan podział i dwa większy niż zwykle rozmiar ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chyba nie kupiła gdybym wiedziała, że to nic specjalnego. Zwykła, dobra czekolada.

      Usuń
  6. Nie widziałam u siebie tego smaku, ale kiedyś kupiłam bardo podobną, mega-słodką limonkową schogetten :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się podobają przepisy - skomentuj. Bądź na bieżąco - obserwując bloga!
Spam jest ignorowany i usuwany.