sobota, 10 października 2015

Ritter Sport, Buttermilch-Zitrone

2-ga już recenzowana na blogu czekolada Ritter Sport z tegorocznej, letniej edycji.Tym razem maślanka z cytryna pokryte białą polewą. Jak dobrze, że niemiecka marka pamięta o Polsce i wysyła tutaj swoje czekolady. A może jednak źle w tym przypadku?


Tabliczka jest podoba. Informacja o letniej edycji znajduje się na górze tuż przy napisie twierdzącym o nowości. Nie wiem czy ktoś kiedykolwiek próbował pić maślankę słomką w szklance jak to jest tu przedstawione. Takie tam w ramach letniego orzeźwienia.  Standardowo, zdjęcia kostek, a nawet cytryna się znajdzie i nazwa pod spodem.


Smak: Jak to w RS bywa, czekolada odpowiedniej grubości (nie jest cienka jak inne). Słodka, kremowa i pysznie rozpływająca się w ustach dzięki temu, że jest miękka. Ani nie maślana, ani nie margarynowa (dzięki Bogu!) - taka jak powinna być, odpowiednia. Dobrej jakości jak na białe (nie)czekolady. Co dziwniejsze, nadzienie jest twardsze niż wierzchnia warstwa. Kwaśno-słodkie. Mimo jakże wielkiej ilości koncentratu soku cytrynowego (bo aż 0,5%) da się wyczuć cytrynę, słabiej z maślanką, która jednak przez swoją obecność nadaje takiego mlecznego posmaku.
Podsumowując - kwaśno-słodka i naprawdę dobra. Zasłodziłam się jedząc prawie cała tabliczkę. Jeszcze nigdy nie zawiodłam się na czekoladach tej marki i niech tak pozostanie.
Skład i wartości: 

Znalezione: Kaufland
Cena: 2,88 zł
Ocena: 5/6

22 komentarze:

  1. Mi zdecydowanie w gust nie wpadła. :C A białą czekoladę, cytrynę bardzo lubię. Taka w sam raz na spróbowanie jednej, czy dwóch kostek - i tyle, przynajmniej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mamy podobne zdanie xD
    http://cukierwcukrze.blogspot.com/2015/09/ritter-sport-buttermilch-zitrone.html
    To co, teraz czekamy na zimowe? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na zimowe czekam już od jakiegoś miesiąca. :D A widziałaś je? Jak dla mnie zapowiadają się tak fantastycznie jak rok temu. Porównując je chociażby do letnich wersji wypadły o niebo lepiej.

      Usuń
    2. Oczywiście, że widziałam, zapowiada się naprawdę smacznie. Tylko jak dla mnie jedna z nich mogłaby być biała, ale wiadomo, na zimę trochę nie pasuje - przynajmniej mi :DD

      Usuń
    3. Mi tam pasuje. Kojarzyła by się z białymi świętami.

      Usuń
  3. Lubię te czekolady, co prawda akurat tej odmiany nie znalazłam u siebie, ale właśnie kończą budować u mnie Kaufland więc... nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja nie lubię białej czekolady, to jest coś niepojętego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzialam ja juz gdzies u kogos w recenzji, ja chyba bym jejnie polubiła, troche dziwny smak jak na czekolade

    OdpowiedzUsuń
  6. Biała czekolada i cytrusowy smak? Błe, ta edycja letnia była wyjątkowo nieudana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ze skoro tak twierdzisz to próbowałaś. Mi tam bardzo smakowała, a przynajmniej bardziej niż poprzednia.

      Usuń
  7. Nie lubię nut cytrynowych w czekoladach, ale muszę przyznać, że wizualnie prezentuje się bardzo smakowicie, choć całej tabliczki nie byłabym w stanie zjeść :P Chyba wolałabym białą z całymi orzechami tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamta jeszcze lepsza, ale wiadomo - dla fanów orzechów wszystko co z nimi jest smaczniejsze. :D
      Ja ogólnie uwielbiam te niemieckie czekolady odkąd tata mi je zawsze przywoził. W podstawówce nawet wszyscy chcieli wtedy próbować jak je zaczęłam brać. xD

      Usuń
  8. A ja DOBRE cytrynowe w słodyczach lubię, problemem jest tylko to, że często mają one sztuczny i chemiczny posmak. Niemniej kiedy takie nadzienie się uda, to jest to strzał w dziesiątkę. Tutaj w połączeniu z moim ulubionym rodzajem czekolady myślę, że by mi smakowało. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego niemalże pewna, że by Ci smakowało. Nie jestem fanką białych czekolad, ale ta firma odwala kawał dobrej roboty wg. mnie.

      Usuń
  9. Będę ostatnią osobą na świecie, która zje tę letnią limitkę i doda ją dopiero wtedy, jak za oknem będą stały bałwany. To trochę załamujące :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, mam podobnie z niektórymi produktami. I wyjdzie na to, że niby dowiedziałyśmy się od innych - z ich napisanych recenzji.
      Są też takie przepisy, które nawet rok czekają na dodanie. xD

      Usuń
  10. Cena: 2,88? musze częściej do Kauflanda zaglądać:)) tą czekoladę jadłam, ale średniomi smakowała jakaś zbyt tłusta była w smaku

    OdpowiedzUsuń
  11. Dała radę, choć rzeczywiście ostro zasładzała. Bałam się, że to będzie niewypał, ale jednak mimo wszystko postarali się ;).

    A białą czekoladą z czystym sumieniem nazywaj czekoladą (bez "nie" ;)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Z uwagi na to, że nie lubimy cytrusowych smaków zwłaszcza w czekoladach to nawet w stronę tej tabliczki nie patrzyłyśmy. Jak widać tegoroczne limitki nie wpasowały się w nasz gust :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się podobają przepisy - skomentuj. Bądź na bieżąco - obserwując bloga!
Spam jest ignorowany i usuwany.