wtorek, 25 sierpnia 2015

Biedronka, baton twarogowy Tutti - wanilia


Opakowanie w moim byłym ulubionym kolorze z nazwą ,,Tutti" kojarzącą się z czymś owocowym. I ten intrygujący napis ,,Wanilia". Ale waniliowy czy tylko o takim smaku? Tylko tą z 3-ch wersji, które pojawiły się na jakiś czas w te wakacje upolowałam. Zobaczmy jaka jest ta ,,Gwarantowana jakość" z Biedronki. W końcu żółty był kiedyś moim ulubionym kolorem. Bardzo dawno temu...


Cóż, wtedy panujące upały zrobiły swoje. Wyglądem przypomina za przeproszeniem... kupę. Smakowicie to nie wygląda. A jak jest w rzeczywistości?

Smak: Zna ktoś smak twarogu? A może inaczej - kto nie zna? To smakuje dokładnie jak słodki, ale mimo to nieprzesłodzony i nie do końca upieczony Sernik, który zawiera aromat waniliowy. Okradli go z wanilii! Tego się - szczerze mówiąc - spodziewałam.
Polewa... wyglądałaby pewnie czekoladowo, gdyby się nie podtopiła. Zwykła, margarynowa i bardzo sztuczna w smaku... z kakao. Takim lekkim jego posmakiem proszkowym. Słodziutka i jeszcze raz sztuczna. Nawet nadzienie nie zdołało uratować całości.
Wychodzi na to, że wcale nie taka gwarantowana jakość. Składu bardzo nie schrzanili, dziwne.
Skład i wartości: 


Znalezione: Biedronka
Cena: 1 zł z groszami, chyba...
Ocena: 2/6

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie zachęca do spróbowania, ale gdybym miała okazję wziąć gryza - to sama bym chciała przetestować. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam spróbować, ale też był już tylko waniliowy i jakoś tak zrezygnowałam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, bo lubię bardzo takie batony! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój drugi.
      Pierwszy, też z Biedry jakoś po 1/3 albo połowie mi wypadł na podłogę. Kakaowy bądź czekoladowy. Nawet smaczny.

      Usuń
  5. Mój pies nawet nie chcial tego jeść. Kiedy wrócą batoniki Danio? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam chyba o nich, a tym bardziej nie pamiętam. :o

      Usuń
  6. Ale faktycznie wygląd jakoś nie zachęca do zakupu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tez nie zniechęca. Środek tylko trochę odpycha.

      Usuń
  7. Kupiłam wszystkie 3 i zjadłam tylko czekoladowego, bo na pozostałych była pleśń! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa mieć pecha. ;\
      Spróbowałaś ich po tamtym zdarzeniu?

      Usuń
  8. Ja bym spróbowała! Powrót do dzieciństwa <3

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie smakowały i miałam je w bardzo dobrym stanie :P Zrecenzuje w przyszłym tygodniu i będę je broniła bo je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Średnio lubię twaróg, więc ten batonik chyba nie trafiłby w mój gust!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Ci się podobają przepisy - skomentuj. Bądź na bieżąco - obserwując bloga!
Spam jest ignorowany i usuwany.